“З народженням кожної людини в світ
вноситься щось нове, чого ще не було,
щось первозданне і неповторне.
Обов’язок кожного – знати і не забувати,
що він у світі єдиний у своїй якості
і що ще ніколи не з’являвся хтось такий, як він,
адже якби вже був такий, як він,
то не було б необхідності в ньому самому”
Мартін Бубер
Обдарованість
– це високий рівень творчого потенціалу,
який виражається, перш за все, у високій
пізнавальній та дослідницькій активності.
Завдання
вчителя – активізувати можливості
обдарованих дітей, розкрити природу та
психологічний механізм творчої дитини.(1)
Математичні здібності — це здатність утворювати на математичному матеріалі узагальнені, згорнуті, гнучкі й обернені асоціації та їх системи. До складових таких здібностей слід віднести:
- здатність до формалізації математичного матеріалу, відокремлення форми від змісту, абстрагування від реальних ситуацій і їх кількісних відношень та просторових форм; оперування структурами відношень і зв'язків;
- здатність до узагальнення матеріалу;
- здатність до оперування числовою і знаковою символікою;
- здатність до логічних міркувань, пов'язаних з потребою доводити, робити висновки;
- здатність до переходу від прямого до оберненого ходу думки;
- гнучкість мислення незалежно від впливу шаблонів.
Заняття з математики сприяють тренуванню особливого виду пам'яті, що спрямована на узагальнення, творення логічних схем, формалізованих структур, виховують здатність до просторових уявлень.(2)
- здатність до формалізації математичного матеріалу, відокремлення форми від змісту, абстрагування від реальних ситуацій і їх кількісних відношень та просторових форм; оперування структурами відношень і зв'язків;
- здатність до узагальнення матеріалу;
- здатність до оперування числовою і знаковою символікою;
- здатність до логічних міркувань, пов'язаних з потребою доводити, робити висновки;
- здатність до переходу від прямого до оберненого ходу думки;
- гнучкість мислення незалежно від впливу шаблонів.
Заняття з математики сприяють тренуванню особливого виду пам'яті, що спрямована на узагальнення, творення логічних схем, формалізованих структур, виховують здатність до просторових уявлень.(2)
План роботи з обдарованими учнями
№ | Форми основної діяльності | Термін виконання | Відповідальний | Примітка |
1.
|
Організація індивідуальної підготовки учнів до предметних олімпіад
|
Вересень-березень
|
Адміністрація
Вчителі-предметники
| |
2.
|
Участь учнів в предметних олімпіадах базових дисциплін
|
Жовтень - березень
|
Вчителі-предметники
| |
3. | Участь в конкурсах “Кенгуру”. | Протягомроку | Вчителі-предметники | |
4. |
Участь учнів в проведенні тижня математики
|
лютий
|
Вчителі предметники
| |
5.
| ||||
(1)-Організація
роботи з обдарованими і здібними дітьми, Албул
Галина Андріївна;
(2)-http://teacher.at.ua/publ/individualna_robota_vchitelja_iz_zdibnimi_ta_obdarovanimi_ditmi_z_matematiki/48-1-0-12365.
Немає коментарів:
Дописати коментар