Життєве кредо

Ні одне бажання не дається людині окремо від сили, що дозволяє його здійснити. Річард Бах

Робота з обдарованими дітьми


“З народженням кожної людини в світ

вноситься щось нове, чого ще не було,
щось первозданне і неповторне.
Обов’язок кожного – знати і не забувати,
що він у світі єдиний у своїй якості
і що ще ніколи не з’являвся хтось такий, як він,
адже якби вже був такий, як він,
то не було б необхідності в ньому самому”
Мартін Бубер

Обдарованість – це високий рівень творчого потенціалу, який виражається, перш за все, у високій пізнавальній та дослідницькій активності.
Завдання вчителя – активізувати можливості обдарованих дітей, розкрити природу та психологічний механізм творчої дитини.(1)
Математичні здібності — це здатність утворювати на математичному матеріалі узагальнені, згорнуті, гнучкі й обернені асоціації та їх системи. До складових таких здібностей слід віднести:
- здатність до формалізації математичного матеріалу, відокремлення форми від змісту, абстрагування від реальних ситуацій і їх кількісних відношень та просторових форм; оперування структурами відношень і зв'язків;
- здатність до узагальнення матеріалу;
- здатність до оперування числовою і знаковою символікою;
- здатність до логічних міркувань, пов'язаних з потребою доводити, робити висновки;
- здатність до переходу від прямого до оберненого ходу думки;
- гнучкість мислення незалежно від впливу шаблонів.
Заняття з математики сприяють тренуванню особливого виду пам'яті, що спрямована на узагальнення, творення логічних схем, формалізованих структур, виховують здатність до просторових уявлень.(2)

План роботи з обдарованими учнями

 Форми основної діяльності

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1.
Організація індивідуальної підготовки учнів до предметних олімпіад
Вересень-березень
Адміністрація
Вчителі-предметники

2.
Участь учнів в предметних олімпіадах базових дисциплін
Жовтень - березень
Вчителі-предметники

3.
Участь в конкурсах “Кенгуру”.ПротягомрокуВчителі-предметники
4.
Участь учнів в проведенні тижня математики
лютий
Вчителі предметники

5.
















(1)-Організація роботи з обдарованими і здібними дітьми, Албул Галина Андріївна;
(2)-http://teacher.at.ua/publ/individualna_robota_vchitelja_iz_zdibnimi_ta_obdarovanimi_ditmi_z_matematiki/48-1-0-12365.

Немає коментарів:

Дописати коментар